Thursday, 16 February 2017

Fuh fuh fuh

Hai ✌✌

Fuh fuh.. Buang habuk dulu ye. Banyaknya sawang sawang dekat blok ai ni. Gara-gara projek IT masa belajar dulu. Hancus lebus my blog 😂😂Tapi sekarang dah abis belajar, so dari berhabuk dan berlemak ni, baik aiollss menulis balik.

Almaklum la, nak jadi penulis ceq tak mampu, meroyan dalam blog ni boleh la. Sebab takde orang pun nak baca. Cukuplah sekadar nak tajamkan minda aiollss. Gittuu 😳🙊

Nak jadi hebat macam khalifah yang terdahulu, para sahabat dan sahabiah Nabi yang sangat mementingkan dunia ilmiah ni.

Tengok contoh ummul mukminin kita, saidatina Aisyah ra, berapa hadis yg dihafalnya. Ai ni, satu hadis pun belum tentu dpt ingat.. Aduhh insaf insaf 😣😔

Oklah, cukup takat ni dulu ye, nanti ada masa aiollss sambung meroyan aiollss lg.. See u..

Salam ukhuwah dari ai utk awak2 semua 😊😴